O companie australiană a gafat dur: Și-a făcut reclamă folosindu-se de tragedia aviatică din Ucraina

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

O companie australiană s-a folosit de tragedia aviatică produsă joi în estul Ucrainei pentru a-şi promova asigurările de viaţă pe care le comercializează, anunță Sydney Morning Herald.

În acest sens, compania a cumpărat cuvintele cheie pe Google „Malaysia Airlines” după câteva ore de la prăbuşirea aeronavei MH17, avion al companiei malaysiene, ce transporta 298 de persoane la bord inclusiv 28 de australieni, în estul Ucrainei.

„Este tragedia zborului MH17 al Malaysia Airlines un semn că trebuie să vă gândiţi la o asigurare de viaţă?”, se putea citi sub ştirile de pe Google despre catastrofa aeriană din Ucraina.

Site-ul companiei promova în acelaşi mod asigurările de viaţă.

Directorul grupului a declarat că a fost „uluit” să descopere reclama şi a ordonat retragerea ei imediată.

„Imediat ce am descoperit-o, am cerut retragerea ei imediată”, a declarat Warren Lazarus. „Ne cerem scuze pentru orice neplăcere pe care a provocat-o aceasta”, a adăugat Lazarus.

El a afirmat că reclama a apărut doar 15 minute înainte de a fi alertat telefonic de clienţi.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...