Reacţia Moldtelecom la cazul de bruiere a transmisiunilor TV8: A fost declanșat de echipamentele tehnice aflate în sediul televiziunii

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

În seara zilei de joi, 2 noiembrie, transmisiunea canalului TV8 prin rețeaua Moldtelecom a fost distorsionată, problemă semnalată de zeci de telespectatori. Moldtelecom susține că echipamentele sale au funcționat corespunzător, iar probleme au apărut în studioul postului. Afirmație dezmințită de echipa tehnică a postului de televiziune.

Într-un comunicat de presă, Moldtelecom susține că joi, 2 noiembrie, în intervalul orelor 21.47 – 23.34 au fost înregistrate cazuri de distorsiuni de imagine la difuzarea canalului TV8. Problemă semnalată de zeci de telespectatori ai postului. Moldtelecom susține că distorsiunile au fost declanșate de echipamentele tehnice aflate în sediul televiziunii, precizând că echipamentele și conexiunile Moldtelecom, care asigură transmisiunea semnalului de la studio-ul canalului TV8 către abonați, au funcționat corespunzător excluzând posibile pierderi de semnal.

Tehnicianul TV8 afirmă că în studioul postului nu au fost probleme, iar semnalul video transmis Moldtelecomului și altor operatori, a fost același, însă s-au înregistrat distorsionări de imagine doar la abonații Moldtelecom.

Moldtelecom afirmă că în momentul apariției distorsiunilor de imagine, echipele de specialiști tehnici Moldtelecom au intervenit și s-au implicat pentru a asigura transmisiunea de bună calitate a imaginii. Inclusiv s-a luat legătura cu responsabilii tehnici de la studio-ul TV8 pentru a identifica sursa problemei. Tehnicianul TV8 confirmă convorbirile telefonice și afirmă că le-a explicat celor de la Moldtelecom că în studioul TV8 nu sunt probleme.

Moldtelecom, însă, afirmă că în urma verificărilor interne a fost localizată în studioul canalului TV8. Iar, responsabilii TV8 au menționat că vor putea veni cu detalii despre problema dată doar pe parcursul zilei următoare.

Operatorul susține că problema cu privire la oscilaţiile de imagine a fost localizată în cadrul studio-ului canalului TV8, soluționarea căreia nu vizează responsabilitatea Moldtelecom. Afirmație dezmințită de echipa tehnică a postului TV, care afirmă că în studioul postului semnalul video este transmis unor dispozitive ale operatorilor care retransmit telespectatorilor canalul TV8, iar imagini distorsionate au fost întâlnite doar la Moldtelecom, pe când dacă problema era din studio și ținea de TV8, problema dată ar fi fost întâlnită și la alți operatori de retransmisiune a postului TV8. Totodată, tehnicianul TV8 susține că dispozitivul moldtelecom instalat în studioul TV8 este controlat în întregime de operator și ei nu pot influența buna funcționare a acestuia.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...