Peugeot a cumpărat marca Opel, un jucător important pe piața auto

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Achiziționarea mărcilor Opel și Vauxhall de către Peugeot a fost o mișcare foarte importantă în domeniul auto din ultimii ani. Se vehiculează o sumă de 2.2 miliarde de euro plătită către General Motors, un uriaș pe piața auto.

În acest fel a luat naștere o nouă entitate care are de acum 17% din cota de piata datorita celor 5 marci bine implementate: Peugeot, Citroen, DS, Opel si Vauxhall.

Urmează prezentarea unei strategii de pozitionare și vânzare în viitorul apropiat, plan dezvoltat de conducerea celor doua mărci, Opel si Vauxhall, împreună cu PSA.

Marca Opel a avut un traseu dificil în ultima perioadă, iar in ultimii ani a înregistrat creșteri ale vânzărilor. Însă nu suficient încât brandul să devină o marcă de succes, care să aducă profit.

Se preconizează ca, odată cu implicarea francezilor, gama de automobile sa fie mai bogată, motoarele sa fie mai fiabile, iar vânzările să explodeze, readucând Opel acolo unde îi este locul: în topul celor mai bune mașini din lume.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...