Lupta cu panourile publicitare continuă; Chirtoacă vrea „lumină şi spaţiu” în oraş

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Lupta cu panourile publicitare din Chişinău continuă, după ce pe parcursul anului 2016 au fost demontate mai mult de 600 de panouri de reclamă, cu termenele autorizațiilor expirate, de pe străzile principale ale orașului.

Cele mai multe panouri de reclamă au fost scoase de pe bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, dar și de pe bd. Dacia.

Primarul general, Dorin Chirtoacă, a solicitat, în cadrul şedinţei de astăzi a serviciilor primăriei, preturilor de sector să dispună demontarea tuturor obiectivelor de publicitate de pe străzi și sensuri giratorii care au actele expirate.

Potrivit edilul, panourile publicitare afectează imaginea urbei și creează probleme de securitate pe străzi, iar uneori ai impresia că acestea „cad peste tine”.

E de menționat că agenții economici care dețin panouri de reclamă, dar și gherete, cu termenul autorizațiilor depășit au fost informați de către subdiviziunile municipale despre necesitatea demontării și evacuării dispozitivelor.

Situația privind demontarea panourilor de reclamă și evacuarea gheretelor pe sectoare este următoarea:

Botanica – 76 dispozitive de publicitate;

Centru – 370 panouri publicitare;

Buiucani – 115 panouri mari și mici de reclamă;

Rîșcani – 57 panouri publicitare;

Ciocana – 4 panouri de reclamă.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...