A comandat uși de aproape 100 de mii de lei, dar produsul primit i-a dezamăgit: Ce i s-a întâmplat unei familii din Chișinău

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

O familie din Chișinău și-a dorit uși noi pentru apartamente și au achitat în avans costul acestora, însă produsul final i-a dezamăgit, iar întreprinzătorul, producător de lemn masiv nu a vrut să remedieze situația.

Consumatorii au achitat în avans pentru efectuarea lucrărilor de confecționare a 14 uși pentru 2 apartamente, costul total fiind de 97 de mii de lei. Cu toate acestea, ușile nu au fost livrate în termenul stabilit în contract, întârzierea fiind de o luna și jumătate. La livrare, familia a constatat că ușile sunt asimetrice, finisajul nu este aplicat uniform, iar lacătul nu funcționează. De asemenea lucrările de montare au fost efectuate necalitativ.

Consumatorul a depus o reclamație prealabilă la agentul economic în care a cerut meșterului-lemnar îndepărtarea defectelor, iar cel din urmă nu a satisfăcut cerințele reclamantului. Ulterior, consumatorul lezat în drepturi, a depus o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor.

Direcția control produse industriale și servicii din cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor a recepționat petiția și a soluționat pe cale amiabilă revendicărilor înaintate de către cetățenii reclamanți. Astfel, meșterul-lemnar a executat în totalitate comanda asumată de confecționare a ușilor în valoare totală de 97.000 de lei.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...