BMW, pe primul loc la capitolul vânzări pe segmentul premium; Luptă strânsă în top 3

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

BMW continuă să conducă clasamentul vânzărilor premium la nivel mondial, însă Mercedes-Benz vine tare din urmă. Deocamdată, brandul din Stuttgart e umăr la umăr cu Audi în lupta pentru locul al doilea.

În perioada ianuarie-iulie 2015, BMW a vândut 1.079.563 de mașini în toată lumea, reușind să se instaleze lejer pe prima poziție a topului. Dacă Audi a reușit să găsească 1.048.450 de clienți, Mercedes-Benz a semnat 1.048.178 de contracte de achiziție. Diferența dintre cele două mărci a scăzut constant de la începutul anului, iar analiștii consideră că Mercedes-Benz va reuși să treacă pe poziția a doua luna viitoare, o performanță excelentă pentru brandul din Stuttgart, care anul trecut se afla la distanță mare de primele două locuri, scrie automarket.ro.

Secretul creșterii Mercedes-Benz stă într-o creștere interesantă pe piața chineză, una aflată în scădere cu 2.5%. Dacă Audi și BMW au avut în luna iulie în China vânzări în scădere cu 13, respectiv 7.4 procente, Mercedes-Benz a crescut cu nu mai puțin de 42% pe fondul cererii mari pentru C-Klasse și pentru modelele sale din gama compactă. Chiar dacă vânzările Mercedes nu le depășesc per total pe cele ale concurenților pe piața din China, creșterea a adus o apropiere serioasă în vânzări. BMW a vândut în luna iulie în China 32.300 de mașini, Audi a atins 42.300 de unități, în timp ce Mercedes-Benz reușește să urce până la 29.500 de vehicule după ce anul trecut abia trecea de 15.000 de mașini vândute în aceeași lună.

De altfel, Mercedes-Benz a reușit o lună iulie excelentă și la nivel mondial, reușind să depășească BMW și Audi la vânzări.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...