Un om de afaceri a adormit în avion și s-a trezit la 8.500 de kilometri de locul în care trebuia să ajungă

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Un om de afaceri britanic care trebuia să ajungă din Koln, Germania, înapoi acasă, în Essex, s-a trezit într-un avion cu destinația Las Vegas. Samuel Jankovsky susține că biletul său de avion a fost verificat de trei ori de compania aeriană, însă nimeni nu și-a dat seama că tânărul în vârstă de 29 de ani trebuia să ajungă pe aeroportul Stansted, din Londra, și nu în Las Vegas, relatează Metro.co.uk.

Jankovsky a adormit la scurt timp după decolare și s-a trezit peste o oră. Abia atunci și-a dat seama că avionul mergea în direcția greșită, când a văzut pe telefon că aeronava trecuse deja pe deasupra Marii Britanii.

Bărbatul i-a trimis un mesaj pe Whataspp soției sale, în care a anunțat-o că zboară în direcția greșită. El a ajuns pe aeroportul din Las Vegas, unde a fost preluat de autoritățile americane, pentru că nu avea viză. Mai mult, compania aeriană Eurowings i-a interzis să mai zboare cu avioanele lor, așa că omul de afaceri a reușit să se întoarcă în Koln, de unde a călătorit în Stuttgart, pentru a lua o altă cursă spre casă.

„Când am urcat în avion mi s-a părut că este cam mare pentru o cursă atât de scurtă, dar nu mi-am făcut prea multe griji. Mi-am pus căștile și am adormit. Când m-am trezit, am văzut că trecusem deja de Regatul Unit. Am întrebat pasagerul de lângă mine ce se întâmplă și mi-a spus că zburăm spre Vegas. Nici măcar nu știam că Eurowings are curse spre Las Vegas”, a declarat tânărul.

„Am fost tratat ca un infractor când am ajuns în SUA, pentru că nu aveam o viză. Un angajat din aeroport mi-a spus că am o oră să iau un zbor înapoi spre Koln. Dacă ratam zborul, m-ar fi reținut până joi. Însoțitorii de zbor la întoarcere m-au tratat ca pe un criminal în serie, deși nici eu nu voiam să fiu în acel avion. Au crezut că m-am furișat în avion, ca să prind un zbor ieftin spre Las Vegas. Toată aventura m-a costat 878,66 euro”, a mai spus Jankovsky, care îi învinuiește pe reprezentanții companiei aeriene că nu au sesizat faptul că el avea alt bilet, deși l-au verificat de trei ori.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...