O sală de fitness din Chișinău a returnat clientului său peste 1.000 de euro: Care este motivul

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

După ce antrenorul său i-a recomandat să cumpere un șir de suplimente, care i-au dăunat sănătății, un sportiv a cerut returnarea banilor pentru serviciile și produsele achiziționate, însă agentul economic a refuzat să îi întoarcă banii.

Potrivit Agenției pentru Protecția Consumatorului, un sportiv a încheiat cu o sală de fitness, un contract de prestare a serviciilor. Serviciile oferite conform contractului includeau programul de fitness și serviciile unui antrenor personal. Pentru îmbunătățirea rezultatelor, antrenorul a recomandat consumatorului să achiziționeze un șir de suplimente alimentare, asigurând inofensivitatea produselor.

Întrucât folosirea produselor achiziționate au avut efecte negative asupra sănătății, consumatorului a cerut agentului economic să-i returneze banii pentru serviciile prestate și produsele achiziționate, suma constituind 1.120 de euro. Agentul economic a refuzat returnarea banii, iar consumatorul a decis să depună o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorilor.

În urma acțiunilor întreprinse de Agenție, agentul economic a soluționat revendicările consumatorului, restituindu-i în totalitate suma de 1.120 de euro.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...