Lidl și Apple sunt cele mai interesate companii de a-și înregistra mărcile în Moldova

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Lidl și Apple sunt companiile care au depus pe parcursul anului 2016 cele mai multe cereri de înregistrare a mărcilor, informează Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală.

Lidl Stiftung & Co. KG din Germania a depus 69 de cereri, „Apple INC” din SUA – 56, Orion Corporation din Coreea – 43, World Medicine Ilaç Sanayi din Turcia – 37, „Kaufland Warenhandel GmbH & Co. KG” din Germania – 34, Janssen Pharmaceutica NV din Belgia – 31, „Philip Morris Brands S.A.R.L” din SUA – 30, Hyundai Motor Company din Coreea – 30 de cereri și Oberegagro S.R.L. din Republica Moldova cu 29 de cereri.

În Topul celor 5 clase de produse și servicii pentru care au fost depuse cereri de înregistrare a mărcilor, care reflectă domeniile de interes pentru piața Republicii Moldova, se află serviciile de publicitate, administrare comercială și gestiune a afacerilor comerciale, urmate de produsele farmaceutice si veterinare, produsele alimentare, aparate și instrumente științifice/calculatoare și produsele cosmetice.

top 10

Pe parcursul anului 2016, AGEPI a recepţionat în total 4478 de cereri de înregistrare a mărcilor, inclusiv 1968 (44%) au parvenit pe cale naţională, iar 2510 (56%) – pe cale internaţională. Totodată, solicitanţilor naţionali le revin 32%, iar celor străini – 68% din totalul cererilor depuse anul trecut.

AGEPI atenționează că asigurarea protecției mărcilor reprezintă un pas important în activitatea oricărei companii care dorește să promoveze un produs sau seviciu, diferențiindu-l de cele ale concurenților prin intermediul elementelor distinctive.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...