(GALERIE FOTO) Călătoresc cu barca prin întreaga lume, în timp ce conduc o afacere de 5 milioane de dolari

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Lani Bevacqua şi soţul său, Paul Bennett, nu sunt nomazii digitali tipici pe care îi întâlnim tot mai des în ultima vreme. Cei doi străbat şi ei lumea în lung şi-n lat, cu barca, lucrând de la distanţă. Călătoresc însă împreună cu trei copii, în timp ce conduc o afacere de 5 milioane de dolari.

Se apropiau de 30 de ani când au decis să renunţe la carierele lor convenţionale. Bevacqua avea un job de designer grafic la o agenţie de publicitate, în timp ce Bennett lucra pentru reviste de arhitectură, călătorii şi tehnologie, scrie Forbes.
2000-11-Bahamas-on-Lucy-1200x900
Aşadar, şi-au dat demisia, au cumpărat o barcă şi au pornit în larg.

După o lungă călătorie, urmată de un popas în Roma, le-a venit ideea să înfiinţeze Context, o companie care conectează turiştii cu erudiţi şi experţi locali, buni cunoscători ai obiectivelor pe care primii doresc să le viziteze.
IMG_2578-1200x800
De exemplu, prin intermediul companiei lor, poţi să vizitezi Colosseumul însoţit de un arheolog sau să vezi Veneţia împreună cu un hidrogeolog.
colosseum-walk
„Vrem să îi ajutăm pe cei care fac vizite mai scurte să ajungă direct în inima oraşelor pe care le vizitează, cu ajutorul unor oameni care sunt mai mult decât simpli ghizi turistici”, explică Bevacqua.
New-York-City-walking-tour
Şi-au început afacerea cu o investiţie de 35.000 de dolari din partea familiei şi a prietenilor şi au menţinut în general costurile cât mai scăzute.
IMG_0307-1200x896
Compania a cunoscut o creştere organică prin extinderea reţelei de experţi şi de clienţi, strategia de promovare fiind în principal „prin viu grai”.

De la înfiinţarea companiei, în 2003, existenţa familiei s-a împărţit între viaţa în Philadelphia, unde se află sediul Context, viaţa în străinătate şi colindatul lumii cu barca. Între timp, copiii sunt educaţi prin homeschooling. Următoarea aventură pe apa îi va purta în Indonezia şi Asia.
IMG_1295-1200x896
Unul dintre lucrurile importante pe care le-au învăţat din această experienţă este să trăiască simplu. „Dacă trăieşti pe o barcă de 46 de metri patraţi, ai face bine să aduni experienţe şi cunoştinţe, şi nu obiecte”, spune Bevacqua.
lani-dafne-kids
Anul acesta, vânzările Context au depăşit 5 milioane de dolari. Compania are 17 angajaţi răspândiţi prin diverse colţuri ale globului, mai multe birouri regionale şi acoperă în prezent 38 de oraşe din întreaga lume. Anul viitor vor ajunge şi în Lisabona şi Los Angeles.

O bună comunicare cu angajaţii şi eficientizarea muncii sunt esenţiale pentru a conduce cu succes o companie de pe o barcă.
Lani-making-smores-Tahanea-1200x900
„Fiecare zi este o oportunitate pentru a crea ceva, pentru a învăţa ceva sau pentru a experimenta ceva. Dacă nu faci deja unul dintre aceste trei lucruri, închide calculatorul şi fă-o”, recomandă Lani Bevacqua.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...