(FOTO) Gafa unei companii aeriene: S-a adresat unui client cu „Domnule Om”

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

O companie aeriană americană a fost făcută de râs de propria scrisoare de scuze adresată unui client nemulțumit. În scrisoarea cu pricina, United Airlines își cere scuze de la client numindu-l în repetate rânduri „domnule om”.

Scrisoarea a devenit virală după ce un jurnalist din Florida a postat-o pe Twitter, scrie Daily Mail.

Chris Chmura a expus gafa companiei, care nu a personalizat scrisoarea de scuze pe care i-a adresat-o. Practic, United Airlines a luat un e-mail cu un text standard de scuze, pe care nu l-a personalizat, și i l-a trimis lui Chmura, nemulțumit că un avion a plecat fără el, cu toate că se afla la poarta de îmbarcare.

Chmura este numit de trei ori „domnule Om” în cursul scrisorii de scuze emisă de United Airlines.
1412671923949_wps_8_United_Airlines_customer_


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...