Apple nu mai este cel mai valoros brand din lume; cine i-a luat locul gigantului american

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansând marele rival Apple, care a deținut acest post timp de 3 ani consecutiv, se arată într-un studiu al Millward Brown.

Conform cercetării realizate de firma de publicitate, valoarea brandului Apple a pierdut 20% față de anul trecut, fiind estimată la 148 de miliarde de dolari. În aceeași perioadă, Google a câștigat 40%, ajungând la o valoare estimativă de 159 miliarde de dolari.

Această creștere a Google se datorează, în mare parte, investițiilor importante în proiectul Google Glass, precum și numeroaselor parteneriate cu cei de la Android, care au adus companiei profituri de aproximativ 3,45 miliarde de dolari în ultimul trimestru financiar.

Topul brandurilor este dominat de companiile din IT, acestea înregistrând creșteri semnificative a valorii de brand.

Spre exemplu, valoarea Facebook a crescut cu 68%, ajungând la 36 miliarde de dolari, pe poziția a 21-a. De creșteri s-au bucurat și valorile brandurilor Samsung (21%), Yahoo (44%) și Siemens (36%).

Printre brandurile intrate în top în aceasta ediție se numară Twitter, pe locul 71, cu o valoare de 14 miliarde de dolari, și LinkedIn, pe 78, cu 12 miliarde de dolari.

Google și Apple sunt urmate în top zece al brandurilor de IBM (107,5 miliarde de dolari), Microsoft (90,2 miliarde dolari), McDonald’s ( 85,7 miliarde dolari), Coca-Cola (80,7 miliarde dolari), Visa (79,2 miliarde de dolari), AT&T (77,9 miliarde dolari), Marlboro (67,3 miliarde dolari) și Amazon (64,3 miliarde dolari).


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...