(INFOGRAFIC) Top 100 cele mai valoroase branduri din lume

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanţă destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) şi Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), potrivit unui top realizat de compania austriacă de cercetări Eurobrand

În top 10 se regăsesc doar companii americane, iar Apple, Google şi Coca-Cola sunt urmate de Microsoft (62,3 miliarde dolari), IBM (54,4 miliarde dolari), McDonald’s (48 miliarde dolari), Procter&Gamble (47,7 miliarde dolari), Johnson&Johnson (47,2 miliarde dolari), AT&T (44,9 miliarde dolari) şi Philip Morris (44,8 miliarde dolari).

sfdsgtrdt

Primul brand non-america în tp este China Mobile, situat pe poziția a 11, cu o valoare de aproape 44 de miliarde de dolari.

În Europa, LVMH (Luis Vuitton Moet Hennessy) a rămas cel mai valoros brand corporativ, evaluat la 39,3 miliarde euro, pe locul 12 în top, urmat de Nestlé cu o valoare de 33 miliarde euro, pe poziţia 18, şi de AB Inbev cu 29,8 miliarde euro, pe 19.

Mai jos vă prezentăm topul celor mai valoroase 100 de branduri din lume:

Eurobrand, înregistrată la Viena şi specializată în servicii de consultanţă şi evaluare a mărcilor şi patentelor, a analizat peste 3.000 de firme şi brandurile acestora în 16 industrii din Europa, America şi Asia.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...