La cererea solicitantului, unele acte eliberate de Î.S. „CRIS „Registru” pot fi livrate la adresa de reşedinţă, domiciliu sau la locul aflării deţinătorului. Acest mod de livrare a documentelor oferă destinatarului posibilitatea de a economisi timpul şi banii, pe care le-ar fi pierdut pentru călătorie.
Astfel, poate fi efectuată livrarea următoarelor documente solicitate:
Buletin de identitate al cetăţeanului Republicii Moldova;
Paşaport al cetăţeanului Republicii Moldova;
Adeverinţe ce conţin date din Registrul de stat al populaţiei sau din fişierul manual de evidenţă a persoanelor (seria AE), privind: eliberarea actelor de identitate sau lipsa acestora; apartenenţa la cetăţenia Republicii Moldova; renunţarea sau retragerea cetăţeniei Republicii Moldova; înregistrarea la domiciliu/reşedinţă sau lipsa acesteia; autorizarea emigrării; repatrierea cetăţenilor Republicii Moldova.
Permisul de conducere;
Certificatul de înmatriculare pentru vehicul;
Adeverinţe ce conţin date din Registrul de stat al conducătorilor de vehicule (seria TC), privind: confirmarea deţinerii dreptului de a conduce, categoriile permiselor de conducere, precum şi permisele de conducere eliberate; confirmarea valabilităţii şi autenticităţii permisului de conducere deţinut; confirmarea nedeţinerii dreptului de a conduce mijloacele de transport.
Adeverinţe ce conţin date din Registrul de stat al transportului (seria TC), privind: confirmarea înmatriculării transportului sau radierii lui din RST; confirmarea posesiei transportului de către persoanele fizice şi juridice; confirmarea lipsei în RST a interdicţiilor asupra transportului; confirmarea înregistrării în RST a interdicţiilor asupra transportului.
Desfăşurarea verificărilor, în afara ţării, privind înmatricularea vehiculului în caz de pierdere sau deteriorare a documentelor atestatoare de drept, sau în baza copiilor acestora.
Paşaportul se înmânează deţinătorului personal, contra semnătură, sau reprezentantului legal al acestuia, împuternicit prin procură.