Iată ce metode folosesc magazinele pentru a ne lăsa fără bani

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

E lucru știu că magazinele apelează la tot felul de trucuri pentru a face clienții să cheltuiască cât mai mulți bani. Iată câteva metode pe care le folosesc magazinele pentru a-și vinde cu succes marfa, lăsându-ne astfel fără bani în portmoneu.

Mostrele
Mostrele și alimentele oferite pentru degustat încetinesc cumpărătorii și îi fac să încerce produse noi. De multe ori, aceștia se simt presați să achiziționeze ceva.

Muzica
Studiile arată că muzica îi face pe clienți să se relaxeze, să petreacă mai mult timp în magazin și să cheltuie mai mult. Muzica dată tare grăbește cumpărătorii, în timp ce muzica clasică încurajează cumpărătorii să achiziționeze produse mai scumpe, potrivit businessinsider.com.

Dimensiunea
Dimensiunea magazinelor este extrem de importantă. Cu cât spațiul este mai mic sau mai aglomerat, cu atât clienții vor petrece mai puțin timp în magazin și vor face puține cumpărături.

Cardurile de cumpărător
Magazinele se folosesc de cardurile de cumpărător pentru a oferi reduceri sau anumite beneficii în schimbul loialității și a datelor personale ale clienților.

Decorul
Culoarea are un rol important. Oamenii sunt atrași în magazine de culori calde, nuanțe de roșu, portocaliu sau galben. Odată ajunși înauntru însă, culorile reci, ca verdele sau albastrul, încurajează clienții să cumpere mai mult.

Amplasarea produselor
Clienții trebuie să ajungă ușor la produse. Studiile realizate în magazine arată că atingerea produselor crește probabilitatea achiziționării lor de către cumpărători.

Oferte limitate
Pe lângă reduceri, magazinele propun oferte limitate. Acestea dau senzația unei urgențe de a cumpăra produsele respective.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...