Veşti foarte proaste pentru paginile facebook

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Pe parcursul ultimelor luni, Facebook a redus treptat vizibilitatea paginilor în feed-ul utilizatorilor. Dacă ai o pagină de Facebook, sigur ai observat că tot mai puţini fani văd conţinutul pe care îl postezi.

Un studiu recent, citat de time.com, arată că, dacă în octombrie 2013 circa 12% din fani vedeau conţinutul postat de pagini, în februarie 2014 doar 6% dintre aceştia ajung să vadă mesajele paginilor. Scăderea este o lovitură dură pentru multe companii care se bazează pe reţeaua de socializare pentru promovare.

Pentru utilizatori, schimbarea înseamnă că vor vedea mult mai puţine postări de la paginile a căror fani sunt. Iar această tendinţă este doar la început de drum, potrivit time.com. Facebook plănuieşte să reducă şi mai mult rata de vizualizare a conţinutului postat de pagini – până la 1-2%.

Deşi Facebook refuză să confirme oficial aceste schimbări, compania a admis la finalul lui 2013 că utilizatorii vor vedea mai puţin conţinut de la pagini, în încercarea de a afişa doar conţinut relevant.

În aceste condiţii, dacă doresc în continuare să fie vizibili pe Facebook, administratorii paginilor au posibilitatea să cumpere spaţiu publicitar pe reţeaua de socializare.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...