Motivul pentru care Facebook și-a schimbat design-ul

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Facebook-ul are o nouă față de câteva zile, iar utilizatorii a căror interfață s-a schimbat deja, nu au ezitat să-și manifeste nemulțumirile în legătură cu felul în care arată acum News Feed-ul.

Conform celor de la Business Insider, design-ul ar fi trebuit să se schimbe acum un an de zile și să pună accent pe o dimensiune mult mai mare a pozelor:

screen shot 2013-03-12 at 2.21.11 pm

Până la urmă s-a renunțat la această variantă, foarte puțini utilizatori putând avea acces la ea. Așa că designerii au regândit imaginea, iar acum paginile noastre de facebook arată așa:

current news feed

Denis Curtis, un cunoscut blogger american, a dezvăluit faptul că pozele de dimensiuni mari captau toată atenția utilizatorilor, astfel aceștia nemaifiind atenți la publicitatea de pe extremitățile paginii, care aduce atâția bani rețelei lui Mark Zuckerberg.

Designer-ul celor de la Facebook, Julie Zhou, a dezmințit însă informația, spunând că în final s-a ajuns la acest design deoarece foarte mulți utilizatori ar avea calculatoare foarte vechi, care nu permit afișarea calitativă a imaginilor de dimensiuni mari.

Acest fapt ar fi putut determina mai mulți utilizatori să părăsească rețeaua de socializare, până la urmă cei de la Facebook ajungând la această imagine de compromis, a mai spus Zhuo.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...