Cinci mari instituții media mondiale crează o platformă digitală de publicitate unificată

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Ziarul britanic The Guardian a anunţat crearea, împreună cu postul american de televiziune CNN, agenţia Reuters şi publicaţiile Financial Times şi The Economist, a unei platforme digitale de publicitate unificate, care se va adresa unei audienţe formate din aproximativ 110 milioane de utilizatori, transmite EFE.

Purtând numele de „Pangaea”, platforma va intra în teste în aprilie şi va furniza „soluţii publicitare automatizate”, compatibile cu actuala ofertă de spaţii pentru anunţuri.

După cum au subliniat cele cinci mijloace mass-media, această alianţă va fi deosebit de atrăgătoare pentru companiile care vor să se facă cunoscute unui public format din persoane „influente”, având în vedere că un sfert dintre utilizatori activează în sectoare economice de vârf. Este o „soluţie perfectă” pentru campanii mondiale, ţinând cont de faptul că platforma este susţinută de canale de presă care au cititori şi spectatori în America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu şi Asia.

Cele cinci companii de presă speră să poată atrage o parte din investiţiile pentru publicitate digitală de pe Google şi din unele reţele sociale şi îşi asigură potenţialii utilizatori că anunţurile lor vor fi difuzate alături de materiale cu „conţinut de calitate”.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...