Un nou concept de promovare a turismului în Moldova

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

În scopul dezvoltării turismului și promovării Republicii Moldova ca destinație turistică, în perioada 13-16 mai sunt organizate în premieră serate culturale în Marea Britanie (Londra -16 mai 2014), Suedia (Stockholm -15 mai 2014) și Germania (Berlin – 13 mai 2014). Destinațiile respective au fost selectate datorită interesului înalt din partea cetățenilor față de cultura, vinurile și gastronomia altor țări, care reprezintă și oferta turistică a țării noastre.

Această iniţiativă se datorează unui parteneriat între Ministerul Culturii al Republicii Moldova, Proiectul USAID CEED II, Agenția de Promovare a Exporturilor și Atragere a Investițiilor (MIEPO) și Asociația Națională pentru Turism Receptor (ANTRIM).

Proiectul dat reprezintă un instrument de promovare a Republicii Moldova în capitalele europene care reprezintă piețe țintă pentru oferta turistică a Moldovei. Aceasta este o experiență nouă şi promițătoare pentru țara noastră. Seratele culturale desfăşurate implică organizarea unor concerte live cu muzică populară moldovenească, prezentarea broșurii de promovare a conceptului „Moldova – o destinație nouă pentru turiști” și organizarea unei degustări de vinuri în fiecare oraș menționat. „Cultura este cartea de vizită a unui popor, iar noi avem un florilegiu de talente şi valori artistice, tradiţii şi obiceiuri naţionale inedite de care suntem mândri şi prin care putem să ne facem cunoscuţi şi atractivi lumii întregi”, a subliniat ministrul Culturii Monica Babuc.

În cadrul concertelor evoluează cunoscuta interpretă Geta Burlacu şi ansamblul de muzică populară şi dans „Frații Ștefăneț”. Aceste concerte vor servi nu doar la prezentarea și promovarea Moldovei ca destinație turistică, dar și ca platformă pentru stabilirea parteneriatelor și atragerea investițiilor în sectorul turistic. „Evenimentele vor atrage sute de spectatori, printre care vor fi și operatori turistici din Moldova și din străinătate, mass media, în special cea din domeniul turismului, lideri de opinie etc.” a menționat Dl. Sergiu Botezatu, manager superior proiecte, USAID.

„A fost un eveniment superb cu degustare de vinuri moldovenești și muzică populară de excepție. Noi deja ne-am informat despre cum să ajungem în această țară unde, într-o perioadă destul de scurtă, am putea savura frumusețea unor locuri pitorești”, a afirmat Daniel Mayer, manager vânzări al United Wineries din Germania.

Evenimentele sunt organizate cu sprijinul ambasadelor țărilor respective în Republica Moldova și ale Republicii Moldova în țările țintă, a Asociației Naționale pentru Turism Receptor, a Agenției de Promovare a Exporturilor și Atragere a Investițiilor (MIEPO), a Agenției Naționale a Turismului și a diasporei.

turism


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...