StarNet promite să recalculeze facturile astfel încât clienții să nu achite pentru ziua în care nu au beneficiat de servicii

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

În urma unui incendiu masiv la unul dintre Centrele de Date Mobile StarNet sute de utilizatori au rămas fără internet și televiziune. Conform reprezentanților companiei, au fost afectați nu doar clienții din Chişinău, dar și cei din toată republica, însă aceștia promit să recalculeze facturile astfel încât clienții să nu achite pentru ziua în care nu au beneficiat de servicii.

Zeci de angajați ai companiei, printre care tehnicieni, administratori de rețea, constructori şi sudori au fost mobilizați pentru a reabilita rețeaua, care spre dimineața zilei de luni a fost restabilită practic în totalitate.

Totuși, în capitală, în perimetrul străzilor Pușkin, Albișoara, Mihai Viteazu și Mateevici continuă lucrările de reparație. În context, reprezentanții companiei promit ca în câteva ore să fie restabilite în totalitate serviciile de internet şi televiziune.

Conform informațiilor preliminare, focul izbucnit la unul dintre Centrele de Date Mobile StarNet a cauzat pierderi în valoare de circa 7 milioane de lei. Totuşi, administrația companiei promite clienților că va ieși din această situație de criză, iar până la sfârșitul săptămânii va reveni la un regim normal de lucru.

Administrația StarNet își cere scuze pentru incomoditățile create, anunțând că facturile vor fi recalculate în așa fel încât clienții să nu achite pentru ziua în care nu au beneficiat de serviciile de televiziune sau internet.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...