Siegfried Mureșan îl critică pe premierul României: După modelul PSD, a sfidat adevăratele nevoi ale moldovenilor și recomandările europenilor

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Prim-ministrul României, Mihai Tudose, a semnat ieri, la Chișinău, cu prim-ministrul Republicii Moldova, Pavel Filip, frăția intereselor PSD – PD, sfidând adevăratele nevoi ale românilor de peste Prut și ale cetățenilor moldoveni și recomandările instituțiilor europene și internaționale menite să asigure consolidarea democrației și a legii în Republica Moldova. Opinia este împărțită de europarlamentarul Siegfried Mureșan.

În opinia europarlamentarului, prim-ministrul Mihai Tudose, așa cum a obișnuit și în România partidul său, PSD, a ignorat recomandările Comisiei de la Veneția privind noile prevederi ale legislației electorale și „a sfidat oamenii care chiar în acele momente protestau pe străzile Chișinăului împotriva acestor modificări”.

„Graba cu care actualul Parlament al Republicii Moldova a votat noile prevederi ale legislației electorale, iar președintele filorus Igor Dodon le-a promulgat, fiind publicate, apoi, în Monitorul Oficial, practic, peste noapte, amintesc de graba cu care au fost date ordonanțele de urgență ale penalilor de la începutul anului prin care PSD dorea să facă scăpați marii corupți ai României”, mai spune Mureșan.

Acesta declară, în context că, noile prevederi ale legislației electorale întorc Republica Moldova în urmă cu 10 de ani, când „comuniștii stăpâneau țara și o prăduiau după bunul plac al unor oligarhi și lideri străini a căror singură grijă a fost cum să slăbească puterea cetățenilor pentru a putea jefui după bunul plac miliardele din banul public al Republicii Moldova”.

„Astăzi, spre uimirea tuturor partenerilor noștri europeni și internaționali din democrațiile consolidate, prim-ministrul României, Mihai Tudose, a aplaudat o astfel de inițiativă. Cariera lui externă s-a terminat înainte să înceapă. Din păcate, asta se întâmplă pe seama sfidării intereselor românilor și ale cetățenilor moldoveni”, se mai arată în mesajul europarlamentarului Siegfried Mureșan

Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...