Pasagerii avia vor fi mai protejați în cazul refuzului la îmbarcare, anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor

Pasagerii avia vor fi mai protejați în cazul refuzului la îmbarcare, anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor

În cazul unor probleme apărute în timpul călătoriei cu avionul, pasagerii vor putea beneficia de asistență adresându-se direct la Autoritatea Aeronautică Civilă. O decizie în acest sens a fost aprobată astăzi în cadrul ședinței de Guvern.

Regulamentul privind compensarea și asistența pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare, anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor, modificat în ședința de astăzi a Cabinetului de Miniștri, prevede transferarea atribuțiilor privind protecția drepturilor consumatorilor în domeniul transportului aerian de la Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor la Autoritatea Aeronautică Civilă.

Astfel, va spori protecția pasagerilor în raport cu operatorii aerieni, asistența fiind oferită nemijlocit de către instituția cu funcții de control şi supraveghere în domeniul aviaţiei civile.

0