O companie aeriană low cost introduce un serviciu prin care pasagerii pot bloca preţul unui bilet timp de 48 de ore

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Compania aeriană Wizz Air a anunţat că introduce serviciul „Fare lock” prin care pasagerii pot bloca preţul şi pachetul de servicii pentru zborul selectat, timp de 48 de ore, pentru o taxă de 14 lei.

Serviciul „Fare Lock” oferă pasagerilor companiei posibilitatea de a-şi asigura un tarif selectat pentru o perioadă de 48 de ore cu o taxă de 14 lei (3 euro) pe segment pe persoană.

„Fare Lock” este disponibil pentru rezervările realizate cu mai mult de 7 zile înainte de data plecării sau de data primului zbor în cazul unui zbor dus-întors.

„Fare Lock” este disponibil pe wizzair.com şi poate fi utilizat pentru rezervări de zbor de dus/sau zbor de întoarcere şi pentru mai mulţi pasageri. Zborurile selectate, precum şi numele sau numărul de pasageri nu pot fi modificate în raport cu tariful garantat după plata „Fare Lock”.

Pentru a finaliza rezervarea la preţul garantat de „Fare Lock”, clienţii Wizz Air vor trebui să plătească întreaga sumă a tarifului cu cardul sau folosind creditul din contul MyWIZZ, în termen de 48 de ore, prin accesarea paginii My Bookings. Dacă rezervarea nu a fost finalizată în 48 de ore de la utilizarea serviciului „Fare Lock”, tariful rezervat va fi anulat automat.

Compania precizează că zborurile selectate cu „Fare Lock” nu vor fi vândute şi preţul nu se va schimba timp de 48 de ore.

Compania aeriană low-cost Wizz Air operează o flotă de 85 de aeronave Airbus A320 şi A321 şi oferă mai mult de 500 de rute de la 28 de baze, asigurând conexiunea între 142 de destinaţii din 43 de ţări.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...