Nissan recheamă la service 260.000 de automobile din cauza problemelor la airbaguri

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Constructorul auto japonez Nissan Motor Co a anunţat joi că a decis să recheme la service aproximativ 260.000 de autovehicule vândute la nivel mondial din cauza unui defect la airbagul pentru scaunul pasagerului din faţă.

Airbagurile respective sunt produse de compania niponă Takata, firmă implicată în mai multe acţiuni de rechemare la service demarate de diferiţi producători auto din cauza riscului ca pasagerii să fie răniţi de fragmentele metalice provenite din airbaguri, scrie Agerpres.

Un purtător de cuvânt de la Nissan a precizat că rechemarea vizează modelele March (denumit Micra în Europa) şi Cube, fiind implicate 104.905 vehicule vândute în Japonia, 30.000 în Europa şi 11.000 în China. Purtătorul de cuvânt a adăugat că, în cazul automobilelor de pe piaţa japoneză, este vorba de modelele produse în perioada 2008-2012.

Miercuri, Autoritatea americană pentru securitatea rutieră, NHTSA, a revizuit în creştere numărul vehiculelor aflate în circulaţie în SUA care sunt echipate cu airbaguri Takata până la 7,8 milioane vechiule.

Renault şi Nissan au un parteneriat din 1999, în care Renault deţine 44,3% din acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acţiunile Renault. Prin includerea constructorului rus AvtoVAZ, Renault-Nissan a vândut anul trecut 8,3 milioane vehicule.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...