În atenția doritorilor de a activa în cadrul Președinției. Instituția anunță concurs pentru ocuparea mai multor funcții vacante

by D M
Distribuiti mai departe...

Aparatul Președintelui R.Moldova anunță concurs pentru ocuparea mai multor funcții publice vacante din cadrul instituției. Mai exact, este vorba despre funcția de secretar general adjunct al Aparatului Președintelui, dar și de consultanți principali în cadrul Secției drept public și Secției drept privat.

Condițiile pentru participare la concurs sunt următoarele:

– Secretar general adjunct al Aparatului Președintelui Republicii Moldova

Termen depunere dosare – 04 februarie 2021, ora 17.00. 

Concursul se va desfășura în baza Regulamentului cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs (Hotărîrea Guvernului nr.201/2009, anexa nr.1), care după examinarea dosarelor (admiterea la concurs) prevede următoarele etape:

1) competiția CV-urilor;

2) proba scrisă;
3) interviul.

Pentru fiecare etapă candidații vor fi notați cu un punctaj de la 1 (unu) la 10 (zece). Fiecare etapă este eliminatorie pentru candidații care vor obține un punctaj mai mic de 7,5.

– Consultant principal în Secția drept public – 1 funcție vacantă

Termen depunere dosare – 22 ianuarie 2021, ora 17.00.

– Consultant principal în Secția drept privat – 1 funcție vacantă

Termen depunere dosare – 22 ianuarie 2021, ora 17.00.

Concursul pentru ocuparea funcţiilor publice va include proba scrisă şi interviul.

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune personal sau prin poştă (inclusiv electronică), la secretarul Comisiei de concurs: doamna Olga Lupoi, telefon (022) 265-248, [email protected].

Concursul va avea loc în sediul Aparatului Președintelui Republicii Moldova: mun.Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt 154. Informația privind data și ora desfășurării concursului va fi afișată suplimentar.

Descarcă: Formular de participare la concurs


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...

Comments are closed.