(FOTO) Reclamă la marijuană, în paginile New York Times: Tocmai facem istorie

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Leafly, un site care deține o aplicație pentru telefoanele mobile care localizează și descrie dispensarele unde se eliberează marijuana în scop medical, a cumpărat o pagina întreagă în ediția tipărită de duminica a ziarului The New York Times.

Este probabil prima reclama la canabis în istoria de 163 de ani a ziarului american, scrie AdWeek.

„Deși am avut în trecut reclame de promovare a organizațiilor care apărau marijuana, cum ar fi NORML – Organizația Națională pentru Reforma Legilor privind Marijuana, aceasta ar putea fi prima reclamă direct pentru marijuană. Dar pentru ca nu urmărim subiectul reclamelor, nici nu putem confirma acest lucru”, a declarat un reprezentant al The New York Times.
leafly-nyt-full-page-ad

„Credem că tocmai facem istorie. Acest lucru ar fi fost complet de neimaginat în urma cu câțiva ani. De fapt, până acum câteva luni, cred că o publicație precum The New York Times ne-ar fi spus nu”, a declarat Scott Lowry, director în cadrul firmei care deține Leafly.

Reclama se axează pe „Legea îngrijirii pline de compasiune”, promulgată recent în New York, prin care folosirea în scop medicinal a marijuanei a fost legalizată. Deși Leafly nu a dezvăluit cât a costat reclama, se cunoaște faptul că The New York Times cere 179.908 dolari pentru o reclamă publicată în poziția respectivă și ediția de duminică.

Potrivit ziarului Washington Post, o altă organizație, care se opune comercializării legale a marijuanei urmează să cumpere la rândul ei o reclamă în The New York Times.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...