(FOTO) Bayern Munchen, cel mai valoros club de fotbal din lume; cum arată top 50

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Deși anul acesta s-a oprit încă în semifinalele UEFA Champions League, echipa antrenată de Pep Guardiola, Bayern Munchen, este considerată drept clubul cu cel mai valoros brand din lume.

Mai mult chiar, brandul Bayern Munchen a câștigat 36 de milioane de dolari față de anul 2013, ajungând în acest an să aibă o valoare estimativă de 896 de milioane de euro, conform unei cercetări realizate de către Brandirectory.

Câștigarea Ligii Campionilor a propulsat Real Madrid pe poziția secundă, brandul echipei din capitala Spaniei fiind cotat la 768 milione $, cu mai bine de 140 de milioane mai mult decât anul trecut.

Sezonul foarte slab al lui Manchester United a făcut ca clubul de pe ”Old Trafford” să piardă nu mai puțin 100 de milioane $ față de anul trecut, clasându-se în 2014 pe locul 3, cu o valoarea a brandului de 739 milioane $.

De cea mai spectaculoasă creștere în 2014 s-a bucurat Paris Saint-Germain, clubul campion al Franței mărindu-și valoarea brandului de aproape 4 ori, de la 85 milione $ la 334 milioane, echipa antenată de Laurent Blanc încheind top 10, care arată în felul următor:

Captură

De la locul 10 la 20 se regăsesc cele 3 mari echipe italiene (Juventus, Milan și Inter), precum și Galatasaray Istanbul sau Atletico Madrid, campioana Spaniei și finalista UEFA Champions League de anul acesta.

CapturăTop 50 este dominat de echipe englezești, nu mai puțin de 15 cluburi din Premier League regăsindu-se în topul celor mai valoroase 50 de branduri din fotbal.

3Nu stă rău nici Bundesliga, care are 8 echipe în top 50, în timp ce Italia are 6.

Captură


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...