Facebook se teme să nu piardă din clienţi, din cauza postărilor plictisitoare

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Una dintre cele mai recente analize ale Facebook vrea să afle ce tipuri de postări plictisesc atât de mult încât să-i facă pe utilizatori să intre mai rar în reţeaua de socializare, sau chiar s-o părăsească.

Managerii Facebook acă postările care vin de la prietenii sau cunoştinţele din grupul unui membru al reţelei îi determină să utilizeze mai rar reţeaua.

„Pentru că foarte mulţi adulţi au început să folosească Facebook, tinerii au început să se îndrepte spre alte reţele de socializare, din dorinţa de a scăpa de supraveghere, de tipul WhatsApp, potrivit lui Darren R. Hayes, professor la Şcoala de Ştiinţa Informaţiei de la Pace University (SUA).

Postările de fotografii sau mesajele familiale cu interes scăzut pentru majoritatea celor ce nu sunt apropiaţii celui care postează, cugetările şi evenimentele personale nu sunt întotdeauna la fel de interesante pe cât par celor implicaţi direct.

„De aceea Facebook şi investitorii săi sunt permanent preocupaţi să menţină interesul tinerilor” pentru reţea, mai spune Darren R. Hayes.

Sondajul este la îndemâna oricui în fereastra care oferă opţiuni de ascundere a unei postări (Make News Feed Better) şi propune mai multe tipuri de postări şi o scală a gradului de acord sau dezacord.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...