Facebook anunţă un nou set de programe prin care susţine jurnalismul

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Chris Cox, Chief Product Officer la Facebook, a anunţat în urmă cu puţin timp pe pagina sa de Facebook că gigantul online anunţă un nou set de programe pentru a susţine jurnalismul şi corectitudinea ştirilor pe Facebook, ca de altfel şi pentru stabilirea unor legături mai puternice între Facebook şi industria de ştiri.

Oamenii folosesc Facebook ca o modalitate prin care pot distribui şi discuta idei şi ştiri, iar Facebook îşi propune să ajute la crearea unui ecosistem sănătos de ştiri şi a susţinerea prosperităţii jurnalismului. Astfel, Facebook spune că doreşte să se apropie şi mai mult de redacţiile de ştiri, iar echipa sa de produs să construiască noi produse împreună şi să le îmbunătăţească pe cele deja existente, scrie noobz.ro.

Facebook are în plan să dezvolte noi formate de poveştiri, noi modele de business şi noi modalităţi prin care să ofere sprijin ştirilor locale. Mai mult decât atât, Facebook caută modalităţi prin care să poată ajuta oamenii să se menţină informaţi cu privire la ştirile pe care le citesc, iar pentru asta va lucra cu terţe organizaţii precum News Literacy Project pentru a promova corectitudinea ştirilor atât pe platformă, cât şi în afara ei.

„Am văzut că jurnaliştii folosesc Facebook Live pentru a găsi şi pentru a distribui ştiri şi pentru a se menţine conectaţi cu publicul lor. Construim acum mai multe unelte prin care să ajutăm jurnaliştii să folosească Live pentru a transmite şi pentru a descoperi ştiri cât mai simplu cu putinţă. Astăzi, lansăm capacitatea care permite administratorilor de Pagini să desemneze anumiţi jurnalişti ca fiind contributori, oferindu-le posibilitatea să intre live direct de pe Pagină, o schimbare menită să uşureze munca redacţiilor de ştiri în relatarea de la faţa locului.

În viitor, dorim să aducem, de asemenea, pe Profiluri toată flexibilitatea pe care Live API o oferă Paginilor, astfel încât jurnaliştii să folosească echipamentul profesional pentru a intra live. Iar acum vor oferi jurnaliştilor o modalitate simplă să vadă cum video-urile lor publice se dezvoltă pe profilurile lor de Facebook.”, se arată în comunicatul transmis de Facebook pe blog.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...