Două decepţii pe care mi le-a provocat „Moldtelecom”

Două decepţii pe care mi le-a provocat „Moldtelecom”

De „Moldtelecom” mă leagă o relaţie veche şi amicală. Am avut mereu telefonie fixă de la acest operator, am şi Internet mai mult de un deceniu tot de la „Moldtelecom”. Vreau să spun însă că în ultimul timp operatorul naţional de telecomunicaţii mi-a provocat două decepţii mari.

Vasăzică, preţul abonamentului meu de internet era 140 de lei. Anul trecut marele operator a majorat preţul pînă la 150 de lei, iar la sfîrşitul anului ne-a mai pus în cîrcă 10 lei şi preţul abonamentului meu e acum 160 de lei. E ciudat că majorarea preţului e mereu de 10 lei. De ce 10 şi nu 9 sau 14 lei? Asta cred că nimeni nu ştie. E de presupus că peste o vreme acest abonament va costa 170 de lei, apoi 180, apoi 190… Bine măcar că operatorul le propune celor nemulţumiţi să rezilieze contractul, deşi asta e o sugestie la mintea cocoşului. E clar că asemenea sugestii sunt făcute de o companie prosperă care are suficienţi clienţi şi nu se teme că va avea probleme. Mi se pare însă că nimic nu e sigur pe lumea asta, cu excepţia morţii, de aceea nu se ştie ce viitor va avea compania dacă va permanentiza maniera asta de a lucra cu clienţii. Aceasta e prima mea decepţie.

Mai am însă una. M-am mutat dintr-un apartament în altul şi am vrut să suspendez temporar accesul la Internet în vechiul apartament. Am aflat cu această ocazie că suspendarea nu poate fi mai mare de trei luni. Am acceptat situaţia asta, dar ceea ce a urmat mi se pare inacceptabil. Mi s-a cerut să plătesc pentru fiecare lună de suspendare a serviciilor Internet cîte 50 de lei! Adică plăteşte frate 150 de lei dacă vrei să scapi pentru trei luni de plata abonamentului! Chestia asta mi se pare de-a dreptul supărătoare mai cu seamă că sînt un client vechi al acestei companii, am fost o viaţă alături de ea. Dar se vede că pentru „Moldtelecom” nu contează prea mult supărarea clienţilor. Compania asta e sigură că va avea mereu sute de mii de clienţi care vor accepta totul fără să crîcnească.

Ei bine, eu sînt deja un client vechi care am căzut pe gînduri. La urma urmei, mai există şi alţi operatori care îţi oferă telefonie fixă şi Internet. Poate pentru aceştia clienţii fideli contează mai mult…

Iulian Ciocan, Europa Liberă

0