Cum trebuia să se numească de fapt filmul Fast & Furious? De ce a refuzat Vin Diesel 25 de milioane de dolari

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Una dintre glorioasele francize ale cinematografiei se întoarce anul acesta cu un nou episod. Sperăm să nu fie ultimul, sperăm să curgă kilometri de peliculă (sau de pixeli) până când nu ne vom mai sătura.

Caii putere, fetele superbe şi eroii de la volan revin într-unul din filmele anului 2017. Noi suntem în pole position şi aşteptăm verde la semafor. Până atunci, hai să vedem secretele nespuse din spatele megaproducţiei Fast & Furious, unde vedetele, banii şi platourile de filmare au poveşti reale de Hollywood.

Subiectul francizei a pornit de la un reportaj real despre cursele ilegale de maşini din New York, publicat în revista Vibe, în 1998, conform Business Magazin.

Filmul trebuia să se numească Redline (zona roşie a turometrului). În final, producătorii au cumpărat titlul Fast & Furious de la un regizor de mâna a doua care-l înregistrase pentru un film scos de el în 1955.

Pentru scenele de deschidere din primul Fast & Furious au fost folosiţi chiar raceri ilegalişti.

În scenele în care maşinile aveau viteze de peste 130 de km/h, actorii nu conduceau ei. Erau în maşini pe platforme conduse în viteză de cascadori.
2 Fast 2 Furious e singura franciză în care Vin Diesel, deşi ofertat cu 25 mil. $ pentru rol, nu a jucat pentru că nu a fost de acord cu scenariul.

Tot în 2 Fast 2 Furious, casa personajului Carter Verone, din Miami, a fost a lui Sylvester Stallone.

Corvette-ul care în 2 Fast 2 Furious se loveşte de Mustangul avariat de un cap tractor a fost chiar un accident de filmare care până la urmă a intrat ca scenă în film.

Pentru Fast & Furious 2009 s-a făcut casting pentru maşinile din planul secund. Oameni cu maşini tunate au venit la preselecţii pentru un rol cu maşina în film.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...