Cu bannere frumoase și trotuare de toată mila

by D M
Distribuiti mai departe...

„Socialiștii ar putea utiliza pe lucruri concrete, cu adevărat utile chișinăuienilor, o parte a banilor cheltuiți pentru campania electorală”. O spune fostul consilier municipal din partea Partidului Nostru, Ilian Cașu, într-o postare pe Facebook. Tot acolo el a publicat o fotografie cu un trotuar care arată ca după război, iar alături a adăugat o poză cu un trotuar din Bălți, reparat din banii lui Renato Usatîi. 

Ion Ceban este un produs (foarte scump) de PR. Au remarcat-o multi chisinauieni deja. Insa nici echipei de PR a lui Ceban, nici lui Ceban, dar nici vreunui fruntas psrm nu i-a dat in cap sa foloseasca o parte minuscula din banii pentru PR pentru reparatia calitativa a câțiva metri de trotuar din centrul Chisinaului. Multi fruntasi socialisti ar putea sa faca un astfel de cadou chisinauienilor, dar nu o fac. Sa ia exemplul lui Renato Usatii la Balti, care a construit trotuare comode & calitative pentru balteni din bani personali. Nu si dodonii. Va faceti concluzii,” a scris Cașu în postarea sa. 

Опубликовано Ilian Casu Понедельник, 28 октября 2019 г.

Poza este cum nu se poate de grăitoare, având în vedere că pe porțiunea de trotuar a fost surprinsă în imagini și o bucată dintr-un pliant electoral al socialiștilor.

Опубликовано Ilian Casu Понедельник, 28 октября 2019 г.

Conducerea Partidului Nostru a declarat și anterior că socialiștii și-au dovedit încă în 2015 impotența și scopul doar de a acapara localități. Iar drept exemplu a dat orașele Ocnița și Briceni, câștigate de PSRM la alegerile de atunci, și în care nu au reparat niciun km de drum. Totodată, Partidul Nostru a acuzat PSRM în repetate rânduri de cheltuieli mari pentru arendarea în campania pentru locale a celor mai prestigioase săli destinate întâlnirilor cu alegătorii, pe care, spun membrii și simpatizanții PN, îi ademeneau cu plăcinte și ceai, deși posibilitatea de a hrăni oamenii defavorizați există anul împrejur. 

Liderul PN mai declara că o sumă substanțială, 2,5 milioane de dolari, care cu siguranță ar fi prins bine necesităților oamenilor, a fost cheltuită pe campania de denigrare a sa. Eforturi considerabile în acest sens s-au făcut la Bălți, oraș pe care socialiștii l-au pierdut însă printr-o înfrângere rușinoasă în fața lui Renato Usatîi, semn că alegătorii au dat preferință faptelor și nu mascaradei. 


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...

Comments are closed.