„Calea Ferată din Moldova” instituie un nou serviciu informațional de tip call-centru în regim non-stop

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

În contextul optimizării serviciilor prestate „Calea Ferată din Moldova” anunță lansarea unui nou serviciu informațional. Noua structură activează în baza principiilor de funcționare a unui call-center și va furniza informații despre orarul circulației trenurilor, costul tichetelor de călătorie și alte informații utile în regim non-stop.

Potrivit „Calea Ferată din Moldova”, apelurile primite vor fi înregistrate, astfel încât călătorii să poată sesiza responsabilii de la CFM despre eventualele deficiențe sau inconvenienţe cu care s-au confruntat în procesul de comunicare telefonică cu angajații biroului de informații.

De asemenea, începând cu 1 ianuarie 2018, în cadrul biroului de informații va activa un singur număr de telefon. Astfel, numerele (022) 83 27 33 sau 83 27 34 rămân active până la 1 ianuarie 2018, iar începând cu prima zi a anului viitor, acestea vor fi substituite cu un număr de telefon – (022) 83 33 33.

CFM informează că modificările descrise vor fi operate în scopul creării unui dialog constructiv cu pasagerii și sesizării oricăror disfuncționalități în activitatea biroului.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...