Adresează o întrebare Serviciului Vamal, prin serviciul Call Center

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Call Center-ul este un serviciu lansat de către Serviciul Vamal al Republicii Moldova în anul 2013 și are drept scop informarea cetăţenilor, precum şi acordarea răspunsurilor la cele mai solicitate întrabări cu privire la trecerea mărfurilor şi mijloacelor de transport peste frontiera vamală a ţării.

În prima lună a anului curent au fost înregistrate 613 solicitări de informare şi consultare, iar, printre beneficiari, se află tot mai mulţi cetăţeni aflaţi peste hotarele ţării.

Din întrebările parvenite rezultă că cetăţenii sunt interesaţi, în special, de modul de achitare a vinietei, de mărfurile care pot fi traversate de către persoanele fizice peste frontiera vamală, vămuirea mijloacelor de transport, calcularea taxei vamale etc.

Numărul de telefon al Call Center-ului este: +(373 22) 574 111, iar răspunsurile la cele mai frecvente întrebări sunt plasate în rubrica Consultant Vamal a site-ului customs.gov.md


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...